Det har trots allt hänt något

Tittade genom gamla bilder på webcamran i datan, hm.. inga kommentarer på de bilderna.
Men.. hittade bilder på mitt hår, det har hänt en del på 2 år!
 
Många tror att jag alltid har haft så långt hår som jag har just nu men nej! Jag har mestadels av mitt liv haft medellångt eller långt (typ i 4:an). Vet inte riktigt hur det gick till, hade inget mål direkt med "mitt hår ska bli så här långt blabla." utan det bara hände. Klippte mig iaf inte på 1 år i ungefär 9:an, mitt hår blir inte så lätt slitet så det va lugnt men det va då det växte som atan, antar jag! 
(bilder från 8:an & sist i 1:an)
 
 

 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide